I. Бытия чтение
Изыде Иаков от студенца
клятвенного, и иде в Харран. И обрете место, и спа тамо: зайде бо
солнце, и взят от камения места того, и положи возглавие себе, и
спа на месте оном. И сон виде, и се лествица утверждена на земли,
еяже главадосязаше до небес, и ангели Божии восхождаху и нисхождаху
по ней. Господь же утверждашеся на ней, и рече: Аз Бог Авраамов
отца твоего, и Бог Исааков, не бойся: земля идеже ты спиши на ней,
тебе дам ю, и семени твоему. И будет семя твое яко песок земный,
и распространица на море, и ливу, и север, и на востоки: и возблагословятся
от тебе вся колена земная, и о семени твоем. И се Аз с тобою сохраняй
тя на всяком пути, аможе аще пойдеши. и возвращу тя в землю сию:
яко не имам тебе оставити, дондежи сотворити Ми вся, елика глаголах
тебе. И воста Иаков от сна своего, и рече: яко есть Господь на месте
сем, аз же не ведех. И убояся, и рече: яко страшно место сие: несть
сие, но дом Божий, и сия врата небесная.
объяснение
II. Пророчества Иезекиилева
чтетие
Тако глаголет Господь: будет от дне осьмаго
и прочее, сотворят иереи на олтари всесожжения вашего, и яже спасения
вашего, и прииму вы, глаголет Адонаи Господь. И обрати мя на путь
врат святых внешних, зряших на востоки, и сия бяху затворэна. И
рече Господь ко мне: врата сия затворэна будут, и не отверзутся,
и никтоже пройдет ими, и будут затворэна. Яко игумен сядет в них
снести хлеб, по пути еламских врат внидет, и по пути его изыдет.
И введе мя по пути врат святых сущих к северу, прямо храму: и видех,
и се исполнь славы храм Господень.
объяснение
III. Притчей чтение
Премудрость созда себе дом, и утверди столпов
седмь: Закла своя жертвенная, и раствори в чаши своей вино, и уготова
свою трапезу: Посла своя рабы, созывающи с высоким проповеданием
на чашу, глаголюще: Иже есть безумен, да уклонится ко мне. И требующим
ума рече: приидите, ядите мой хлеб, и пейте вино, яже растворих
вам. Оставите безумие, и живи будете: и взыщете разума, да поживете:
и исправите разум в ведении. Наказуяй злыя, приимет себе безчестие,
обличаяй же нечестиваго опорочит себе: обличения бо нечестивому,
раны ему. Не обличай злых, да не возненавидят тебе: обличай премудра,
и возлюбит тя. Даждь премудрому вину, премудрший будет: сказуй праведному,
и приложит внимати. Начало премудрости страх Господень, и совет
святых, разум: разумети бо закон, помысла есть благаго. Сим бо образом
многое поживеши время, и приложатся тебе лета живота.
объяснение
|
|
|